اجرای مناسب دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان تضمین کننده کارایی و سلامت سیستم اداری و خدماتی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 11 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه تبیین این دستور العمل که صبح امروز با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان برگزار شد با بیان این مطلب گفت؛ دستورالعمل مقابله با ترک وظایف ضمانت اجرایی دارد و قوه قضاییه پشتیبان اجرای آن است.

گروسی با اشاره به اینکه این دستورالعمل به معنای ممانعت   فعالیت مدیران نیست تصریح کرد؛ مدیران باید نگاه خوشبینانه و امید آفرین به آن داشته باشند و تلاش کنند با اجرای کامل آن مجموعه های خود را از هرگونه ترک وظایف که میتواند خدمت به مردم را دچار مشکل کند محصون نگه دارند.

وی افزود : بسیاری از مشکلات مدیریتی کشور ناشی از نداشتن اگاهی و شناخت کافی مدیران به وظایف سازمانی است و به همین دلیل در مسیر کار دچار خطا میشوند اما این دستورالعمل چراغ راهنمایی مدیران و کارمندان برای پشبرد مقاصد و اهداف سازمانی بدون خطا و چالش است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه پرورش مدیران پاکدست و درست کار از مهمترین اهداف اجرای این دستورالعمل است خاطرنشان کرد:  همراهی رسانه در بازتاب اهمیت دستورالعمل مقابله با ترک وظایف قانونی میتواند سرعت اجرای آن را شتاب بیشتری ببخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار