معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸۱ واحد گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی استان تسهیلات کرونایی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 12 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۵۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات کرونایی به واحد‌های گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

محمد عبدلی با اعلام این مطلب، گفت: این تسهیلات به ۱۸۱ واحد گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی با اشتغال ۴۹۸ نفر پرداخت شده است.

او تصریح کرد: امسال با هدف  حمایت از فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی آسیب‌دیده از کرونا در چندین نوبت بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده بود که افراد با ثبت‌نام در سایت اعلامی درخواست دریافت تسهیلات کرونایی را انجام می‌دادند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در ۹ ماهه سال جاری از محل اعتبارات تبصره ۱۸، چهار طرح به مبلغ ۳۷۵ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر برای گرفتن تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در سال قبل نیز از محل اعتبارات تبصره ۱۸، ۷۰ میلیارد ریال به دو پروژه با اشتغال ۱۹ نفری تسهیلات پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار