مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: رزمایش ۲ روزه تعدیل روشنایی و اصلاح انشعابات و رمز ارزها در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 14 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛هادی شیرخانی افزود: سومین رزمایش بازسازی شبکه های توزیع برق استان ایلام در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود.

وی یادآور شد: با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین گاز کشور و نیز در راستای صرفه جویی در مصرف برق و جهت تامین برق مطمئن این اقدام فراگیر در سراسر استان همزمان با دیگر مناطق کشور انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلان، هدف پیش بینی شده برای این رزمایش که با مشارکت ۲۲۵ نفر نیروی فنی و نظارتی و ۷۰ دستگاه خودرو سنگین‌ و سبک برگزار می شود را تعدیل یک تا یک و نیم مگاوات انرژی عنوان کرد.

شیرخانی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف پیش بینی شده برای این اقدام فراگیر کشف حدود ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز و شناسایی و جمع آوری رمز ارزهاست.

وی یادآور شد: پیش از این رزمایش اجرایی اصلاح ولتاژ شبکه و روشنایی معابر ایلام ۲۷ و ۲۸ آذرماه گذشته همزمان با سراسر کشور با هدف استاندارد سازی و پایش ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر در مناطق مختلف این استان اجرا شد.

شیرخانی افزایش آمادگی تیم‌های اجرایی، بالا بردن روحیه کار گروهی، مقاوم سازی شبکه و مدیریت مصرف برق را از دستاوردهای این رزمایش عنوان کرد./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار