مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: شاخص کل بازار بورس در استان با کاهش ۸۰ هزارو ۹۱۹ واحدی به ۱ میلیون و ۲۲۹ هزارو ۸۳۶ واحد رسید.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 16 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی گفت: در هفته گذشته تعداد ۷۵ میلیون و ۸۵۲ هزارو ۷۲۰ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۹۲۴.۸۹۰.۹۲۰.۳۳۴ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۵۰ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

وحید جوادی افزود:شاخص کل بازار بورس با ۸۰ هزارو ۹۱۹ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱ میلیون و ۲۲۹ هزارو ۸۳۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۷۵۶ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۸ هزارو ۳۲۰ واحد رسید.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت:در طول هفته در تالار ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۹۹ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری توانا بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵/۴۶ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی افزود:همچنین در این هفته سهام شرکت کلر پارس با ۱۶ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار