مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: بخاری‌های نفتی از تمام مدارس استان برداشته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 18 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سپیده طیب‌قاسمی اظهار داشت: سال ۱۳۹۸ در مجموع ‌یک‌هزار و ۴۴ کلاس درس که با بخاری نفتی گرم می‌شد، بعد از استاندارد سازی این تعداد ، امسال نیز هزار و ۲۵۹ کلاس درس دیگر دارای سامانه گرمایشی استاندارد خواهند شد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تمام مدارسی که علمک گاز شهری به نزدیکی آنها رسیده است، دارای سامانه گرمایشی استاندارد است و برنامه‌ریزی برای استفاده از رادیاتورهای برقی در دیگر مدارس که هنوز گازرسانی به آن مناطق صورت نگرفته، برنامه ریزی شده است.

وی گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو کشور در زمینه حذف بخاری‌های نفتی از کلاس‌های درس است و تا پایان امسال دیگر در هیچ یک از مدارس استان از بخاری نفتی استفاده نمی‌شود.

"طیب‌قاسمی" با اشاره به نهضت مدرسه‌سازی و طرح ملی "من مادرم و بچه‌های ایران فرزند من"در آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۴۲۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در دست احداث است که تا پایان امسال ۶۰۰ کلاس درس و سه باب سالن ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: امسال برای نخستین بار در بودجه، ردیف جدیدی برای توسعه فضای آموزشی در چهار استان کم‌برخوردار کشور از نظر فضای آموزشی شامل استان‌های کرمان، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان‌غربی به میزان هر کدام یک هزار میلیارد ریال اعتبار علاوه بر بودجه آموزشی پیش‌بینی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار