مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از راه اندازی مرکز ملی هماهنگی پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه در دهه مبارک فجر امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ 22 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر نظری درحاشیه مراسم معرفی رییس جدید محیط زیست سلماس با اعلام این خبر گفت:همزمان با فرا رسیدن دهه فجر مرکز ملی هماهنگی پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه( مهباد )  راه اندازی می شود.

 وی افزود برای احداث این مرکز بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با افتتاح و راه اندازی این مرکز ، کارهای ستاد احیای دریاچه ارومیه به این مکان منتقل می شود و امیدواریم که با بهره‌برداری و راه‌اندازی از این مرکز بتوانیم شاهد به ثمر نشستن اقدامات دولت تدبیر و امید در بحث دریاچه ارومیه و بازگشت نگین آبی آذربایجان به روزهای اوج دریاچه ارومیه  باشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: برابر ضوابط و قوانین زیست محیطی با هر گونه خرید و فروش، حمل و نگهداری و عرضه گونه های حیات وحش در سطح استان برخورد می شود.

نظری افزود:  درصورت مشاهده هر گونه تخلف ، ضمن ضبط جانوران وحشی ، با افراد خاطی و سودجو براساس قوانین و مقررات زیست محیطی  برخورد می شود.مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از مردم با فرهنگ و دوستدار محیط زیست و حیات وحش استان در خواست نمود از خرید جانواران وحشی خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه تلفنی 1540 و یا نزدیکترین ادارات محیط زیست اطلاع دهند.

در این مراسم فهمیه قمری  بعنوان ریس جدید حفاظت محیط زیست شهرستان سلماس معرفی و از خدمات رئیس قبلی محمد پور تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار