جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی و حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی استان در وزارت صمت برگزار شد.پیگیری مشکلات بانکی ۵ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی ارومیه محور اصلی این جلسه بود.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 27 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی وحید جلال زاده یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به نقش سیستم بانکی کشور در توسعه اقتصاد و حمایت از تولیدکنندگان گفت : حمایت همه جانبه شبکه بانکی از تولید داخل از مولفه های اصلی در حوزه جهش تولید است و سیستم بانکی کشور باید در کنار تولیدکنندگان قرار گرفته و زمینه جهش تولید را فراهم کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس درخصوص پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی در این نشست عنوان کرد: بررسی مشکلات مجتمع گردشگری باری با سه بانک ملی ، تجارت و رفاه و سازمان تامین اجتماعی از محورهای مهم این جلسه بود .

وی افزود: تلاش ما این است که با تقلیل مشکلات این واحد بزرگ گردشگری و رونق مجدد آن شاهد رشد و توسعه اقتصادی و گردشگری و اشتغال زایی در بخش انزل باشیم .

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی مشکلات شرکت کاغذ و مقوای فردوس ارومیهدر این نشست گفت : این واحد تولیدی چند سال پیش به علت عدم پرداخت سررسیدها توسط بانک ملی به غیر واگذار گردید؛ به همراه صاحبان این واحد تولیدی پیگیر ارجاع مجدد و فعال نمودن این واحد با حضور سرمایه گذار جدید هستیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار