معاونت بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان از تشدید نظارت ها در کلیه بخشها ومناطق استان بصورت ویژه خبر داد .
کد خبر: ۹۳۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 28 January 2021



به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان، بازرسان سازمان، این بار نیز در قالب ۵ تیم دیگر نظارتی از دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد بازدید و بازرسی به عمل آوردند.

معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت در حاشیه بازدید از بازار این بخش گفت: طی برنانه ریزی های انجام شده تیمهای نظارتی ویژه ای بصورت کاملا نامحسوس از کلیه واحدهای صنفی دشتروم وتنگاری بازرسی ورصد نمودند که بر این اساس تعداد ۱۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۴۳۰ میلیون ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیدند.

باقری فرد افزود :هیچ متخلفی از چشمان تیز بین بازرسان در امان نخواهد بود وبا هر کسی که بخواهد نظام اقتصادی بازار را خدشه دار کند واخلالی در بازار ایجاد نماید وحقوق مصرف کنندگان را رعایت نکند تعارفی ننموده وبه شدت برخورد بازدارنده تعزیری وقاطع خواهیم نمود.

وی اضافه کرد: این نظارت ها همچنان در تمام نقاط استان استمرار خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم در ایام پایانی سال وبا اجرای طرح نظارتی ویژه پایان سال و نوروز ۱۴۰۰ ،گام های موثری در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان برداریم.

وی در پایان از همشهریان گرامی درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی از قبیل گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و... مراتب را به سامانه ستاد خبری۱۲۴ سازمان گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار