امام جمعه آرادان:
مهر: امام جمعه آرادان با بیان اینکه برخی مسئولان سابق، شهرستان آرادان را با اقداماتشان بر زمین زدند، گفت: نمونه آن تصمیم اشتباه درباره بیمارستانی بود که از مردم دریغ و سپس تعطیل شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 29 January 2021

برخی مسئولان سابق «آرادان» را زمین زدند/ مردم دلسوز می‌خواهند

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر، با اشاره به اینکه از نمایندگان مجلس توقع است که به‌جای وکالت دولت وکیل مردم باشند، بیان کرد: نمایندگان به‌جای افزون اندوخته‌هایشان و واسطه بازی‌های شخصی، فساد اقتصادی و دست اندازی به بیت‌المال که نمونه آن عدم تأیید ۷۰ تا ۸۰ نماینده مجلس دور قبل بود، باید به فکر مردم باشند.

وی افزود: مجلس خانه ملتی است که با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و با خون دل زندگی شأن را می‌گذرانند و با صبوری و سختی در معیشت زندگی، روزگار می‌گذرانند، لذا توقع ندارند که مسئولان اشرافی زندگی کرده و خودشان را جدای از مردم بدانند و افکار کاخ نشینی در کشورمان رسوخ کند.

حمایت از آرمان‌های انقلاب

امام جمعه آرادان با اشاره به تعبیر امام خمینی (ره) که فرمودند «من یک تار موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان ترجیح می‌دهم» گفت: نباید بگذاریم که شعارها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) فراموش شود در ۱۰ الی ۱۵ سال اخیر متأسفانه حقوق‌های نجومی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها درباره آن هشدار دادند، مردم را اذیت کرده است و ما از نمایندگان می‌خواهیم که در این ارتباط کاری صورت دهند.

شریفی نیا با بیان اینکه برخی با اینکه دیگر در سر کار نیستند اما هنوز در حال سنگ اندازی در امور شهرستان‌های گرمسار و آرادان هستند، گفت: نمونه آن دانشگاه دولتی بود که از اساس دروغ محسوب می‌شد و با تأسیس دانشگاه فرهنگیان بلایی بزرگ بر سر آرادان آوردند و حتی برای بیمارستان این شهرستان نیز تصمیم گرفتند که اینجا دندان‌پزشکی شود حال آنکه یک عاقل به این فکر نکرد که مگر می‌شود کسی که از سمنان و گرمسار و … برای دندان درد به آرادان مراجعه کند در صورتی که کلینیک‌های مجهز در شهرهای بزرگ است لذا این ظلمی بود که به مردم آرادان روا داشتند.

وی با بیان اینکه این تصمیم نادرست سبب تعطیلی بیمارستان شد و در واقع مسئولان، این شهرستان را بر زمین زدند، افزود: مردمی که هشت سال مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند حق دارند که برایشان کارهایی صورت گیرد، زمانی از همین تریبون بیان شد که اگر ۵۰ کارخانه در ایوان‌کی و گرمسار ساخته می‌شود دو کارخانه هم به آرادان بیاید اما همین آقایان کاری کردند که بارها شکایت از ما در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مطرح شد و دادسرای ویژه روحانیت برای ما ایجاد شد.

آرامش به آرادان بازگشته است

امام جمعه آرادان با بیان اینکه وظیفه مسئولان خدمت است، بیان کرد: اختناقی که در گرمسار و آرادان ایجاد شده باعث شد تا بلای مشابهی را نیز بر سر حجت‌الاسلام مهدی نژاد بیاورند لذا این اختناق‌ها امروز شکسته شده است و کسانی که از دوستان نماینده قبل بودند و در ادارات هستند و هم اکنون هم کارشان را انجام می‌دهند لذا هیچ مسئولی نسبت به گذشته عوض نشده و همه در یک فضای آرام کارهایشان را می‌کنند و آرامش و امنیتی در این شهرستان حاکم شده است و حتی نماینده در عزل و نصب‌ها هم دخالت نمی‌کند.

شریفی نیا با بیان اینکه سابقاً اگر یک کوچه ۱۰ متری آسفالت می‌شد، تمام شهر را پر از پلاکارد می‌کردند و بعد هم می‌گفتند از سوی عده‌ای از اهالی! در حالی که نباید این اقدامات در نظام اسلامی رخ دهد. مسئولان خدمت گزار مردم هستند، گفت: سابقاً با یک کار کوچک در حوزه کشاورزی تمام شهر مملو از پلاکاردهای تشکر می‌شد در حالی که این وظیفه مسئولان است که خوشبختانه امروز اینها از شهرستان رخت بر بسته است و آنانی که به دنبال اخراج برخی مسئولان بودند امروز خودشان به تاریخ پیوسته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در نبود این افراد خوشبختانه در آرامش تمام مسائل مرتبط با بیمارستان آرادان، ارتباط با وزیر جهاد و در اختیار قرار دادن ۱۰۰ دستگاه تراکتور برای کشاورزان که در تاریخ چنین اتفاقی رخ نداده است، به خوبی در حال اجرا هستند، افزود: امروز باید حمایت کرد تا برای مردم کار صورت گیرد حال آنکه مردم امروز دلسوز می‌خواهند.

ضرورت ولایتمداری

امام جمعه آرادان با اشاره به ویژگی ولایتمداری در سیره حضرت زهرا (س)، بیان کرد: باید ولی فقیه را محور قرار داد و پشت سر ولی فقیه بود و راه را با قدرت و صلابت ادامه داد و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تنها نگذاشت.

شریفی نیا با بیان اینکه وزیر دفاع جدید آمریکا اعلام کرد که ما در برابر موشک‌های دوربرد ایران کوتاه نمی‌آییم، گفت: اینها را باید دید و مواضع دشمنان را با دقت زیرنظر گرفت، بایدن هشت سال معاون اوباما بود و کلینتون در کتاب خودش اعلام کرده که دستور به وجود آمدن پدیده خطرناک داعش، از سوی بایدن مطرح شده است، لذا رئیس جمهور جدید آمریکا در واقع پدرخوانده داعش است.

وی با بیان اینکه دو روز قبل از آمدن بایدن و یک روز پس از آن حملات انتحاری در عراق صورت می‌گیرد؟ اینها همگی دارای معنی هستند، بیان کرد: وقتی عده‌ای جوان بیگناه به خاک و خون کشیده می‌شوند به معنای آن است که آمریکا می‌خواهد این کشور را نا امن جلوه داده و از آن بیرون نیاید.

امام جمعه آرادان گفت: از سوی دیگر در کشورمان به جای اینکه عده‌ای دور محور رهبری باشند و مشکلات مردم را حل کنند آن هم مردمی که در فشار و سختی هستند و به خاطر اسلام و انقلاب و ولایت فقیه از خودشان صبوری نشان بدهند، مدام آدرس غلط می‌دهند و می‌گویند وزیر ما را چرا به دادگاه می‌برید؟ همان کاری که در زمان تبلیغات انتخاباتی انجام داد و بیان کردند که اگر دیگر نامزد انتخاباتی رأی بیاورد در پیاده رو نرده می‌گذارند و دیوار درست می‌کنند که زن را از مرد جدا کنند، امروز همان آدرس‌های غلط را می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار