استاندار آذربایجان‌غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دفاتر تسهیل‌گری بهترین فرصت برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مناطق محروم و حاشیه شهری در استان است.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 29 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،محمدمهدی شهریاری در بازدید از از دفاتر تسهیل گری مناطق کشتارگاه و حاجی پیرلو در ارومیه افزود: تقویت تعامل دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی با دستگاه های خدمات رسان موجب اعتماد آفرینی و آگاهی رسانی شده و می تواند دستاوردهای خوبی را برای ساکنان مناطق حاشیه نشین درپی داشته باشد.

وی اضافه کرد: دولت با خرید ساختمان مورد نیاز دفاتر تسهیل گری درصدد کیفیت بخشی به خدمات و تقویت مشارکت های محله ای است.

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از اقدامات انجام یافته، رصد و ارزیابی تحولات اجتماعی و کمک به رفع آسیب های موجود در محلات را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: توسعه خدمات مورد نیاز از جمله بهداشت، آموزش و فضای سبز و فرهنگی نقش موثری در رضایت‌مندی عمومی در این مناطق به دنبال خواهد داشت.

شهریاری در این بازدیدها مشکلاتی نظیر تداوم بهره مندی ساکنان مناطق کشتارگاه و حاجی پیرلو از سامانه فاضلاب، توسعه فضاهای آموزشی و خدمات بهداشتی و شهری را در تماس با مدیران کل مربوطه مورد بررسی قرارداده و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.

دفاتر تسهیل گری با هدف ارائه خدمات بهتر و دریافت نیازهای اساسی مناطق حاشیه ای در ارومیه و برخی دیگراز شهرهای پرجمعیت آذربایجان غربی راه اندازی شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار