ائمه جمعه شهرستان‎های استان فارس در خطبه‌های روز جمعه دهم بهمن‌ماه بر لزوم برگزاری باشکوه دهه فجر در فضای مجازی تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 30 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: امام جمعه مرودشت در این باره گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه تدبر و تفکر امت است که چگونه انقلاب به ملت ایران کرامت و عزت جهانی بخشید.
حجت الاسلام مهدی آقائی عزت، کرامت و اقتدار امت و میهن اسلامی در منطقه و دنیا را مدیون تفکر حضرت امام (ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: به طور قطع و یقین عزت و احترام مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.

 

دعوت از حضور متخصصان برای شرکت در انتخابات شوراها

امام جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به ضرورت حضور از افراد توانمند ومتخصص ودلسوز در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی گفت:اسفندماه فرآیندانتخابات وثبت نام از دواطلبان عرصه شورای اسلامی شهر و روستاها آغاز می‌شود لذا توصیه می کنم همان طور که شرکت در انتخابات برای عموم مردم یک تکلیف است، مردم باید افرادی را که دارای توانمندی وتخصص های لازم در زمینه شورای شهر هستند،چنانچه اگر خودشان هم راغب به حضور در این عرصه نباشند،جهت تشویق وحضور در این عرصه دعوت کنند.

***********************************************************

حجت الاسلام محمدحسین مدبر امام‌جمعه جهرم نیز در خطبه‌ جمعه این شهر بر پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: کرونا غیر قابل پیش بینی است و شیوع این بیماری اکنون در میان جوان‌ترها نیز بیشتر شده و باید از این اصول بهداشتی کماکان با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی در ادامه بیان کرد: تمام اجزای درخت نخل سودمند است و سوزاندن و آتش زدن اجزای درخت نخل کار درستی نیست و این مهم از مطالبه های مردم بوده که در برخی از شهرها کارخانه هایی وجود دارد که اجزای درخت نخل به ام دی اف و یا نئوپان تبدیل می شود.

وی تاکید کرد: جای یک کارخانه در این زمینه در جهرم خالی است،از مسئولان شهرستان و سرمایه داران می خواهم تا مطالبه مردم در این راستا را جامه عمل پوشانده چرا که با ایجاد صنعت و عدم آتش زدن تنه های نخل نه تنها محیط زیست آلوده نمی شود بلکه زمینه ای برای اشتغال جوانان نیز فراهم می شود.

**********************************************************************

برکات انقلاب تبیین شود

امام جمعه بیضاء نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت ایام الله خجسته دهه فجرانقلاب گفت: معنویت یعنی اخلاق مداری و این مهم شاخصه اصلی این انقلاب است.

حجت‌الاسلام محمد جواد درویشی افزود: ضروری است که برکات انقلاب اسلامی بیش از گذشته برای مردم تبیین شود.

***********************************************************************

روشنگری از لازمه‌های جامعه امروز است

امام جمعه شهر صدرا نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر جدید نیز ضمن اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و لزوم توجه به جایگاه واقعی زن گفت: ایستادگی منطقی و تببین و روشنگری از لازمه های امروز جامعه است.

حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان بیان کرد: رویکرد اصلاحی و تحولی مجلس یازدهم در بخش های مختلف به ویژه در اصلاح ساختار برنامه و بودجه کشور موضوع مهمی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

************************************************************************

نفاق ،انقلاب را از بین می برد

امام جمعه بنارویه لارستان نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: یکی از کارهای که باعث از بین رفتن یک انقلاب می‌شود نفاق است.

حجت‌الاسلام سید عبدالحسن روانبخش افزود: در انقلاب اسلامی نیز عده ای نفوذی وارد شدند و صدمات زیادی به انقلاب زدند.

وی در ادامه گفت: چرا باید در ایران که کشوری چهار فصل با معادن و طلای سیاه فراوان وضع زندگی اغلب جامعه ضعیف باشد؟

حجت الاسلام روانبخش در خطبه دوم ابتدا به مسئولان شهر تذکر داد که چرا خیابان‌های بنارویه پس از لوله کشی گاز رها شده‌اند و آسفالت نمی‌شود.

*******************************************************************

دهه فجر باشکوه در فضای مجازی برگزار شود

امام جمعه داراب نیز گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برگزار نخواهد شد، اما همگان جشن های دهه فجر را به بهترین شکل در فضای مجازی برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی افزود: آحاد مردم و نهادها و ادارات در فضای مجازی و همچنین با نصب پرچم و چراغانی معابر شهر و روستا نسبت به تکریم و بزرگداشت دهه فجر اقدام کنند.

********************************************************************

امید به آینده انقلاب اسلامی

امام جمعه شهرستان رستم بیان کرد: امیدهایی که در آینده از انقلاب و دستاوردهای آن داریم پیشرفت همه جانبه به ویژه در زمینه اقتصادی و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام حسینی بوشهری افزود: ترویج روحیه جهادی در مدیریت کشور امر مهمی است که بهترین و جامع ترین نسخه ادامه راه انقلاب عملی کردن بیانیه گام دوم است.

وی اضافه کرد: امروزه یکی از دام هایی که پیش روی جمهوری اسلامی قراردارد فریب رئیس جمهور جدید آمریکا است که از نظر راهبردی همان سیاست ترامپ را دنبال می کند و از نظر تاکتیکی همانند اوباما است.

**********************************************************************

مردم ایران هوشیارند

امام جمعه شهرستان اوز نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا وشروع خیز چهارم این بیماری از مردم خواست که در رعایت موارد بهداشتی وپرهیز از تجمعات کوشا باشند.

حاج شیخ محمد نادر بیگدلی گفت: مردم ایران هوشیار و متدین هستند و با مستکبرین دنیا و زورگویان داخلی مبارزه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار