مدیر منطقه 5 شهرداری قم از حفر 100 حلقه چاه در منطقه جمکران به‌منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 30 January 2021

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به وجود اختلافات بین‌شهری یا روستایی بودن منطقه جمکران، اظهار داشت: دو محله در جمکران شامل بافت قدیمی و جدید داریم که خیابان شیخ مسلم، پنج امام‌زاده، نجم و موعود از جمله خیابان‌های جدید است که شهرداری در حال ارائه خدمات در آن به‌صورت مستمر است و حتی در محله‌های قدیمی نیز خدمات ارائه می‌دهیم.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر  ۱۰۰ حلقه چاه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در جمکران حفرشده است، ابراز کرد: براساس سیستم فنی مشخص، آسفالت نیز در این منطقه انجام می‌شود.

اقبالیان عنوان کرد: در داخل روستا باید توافقاتی صورت بگیرد تا سطح شوارع بازگشایی شود و بتوانیم فضای سبز و فضای فرهنگی و آموزشی ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قبول داریم که خدمات در خور شان اهالی نیست و باید توافقات انجام شود تا بتوانیم ۷ خیابان جدید را بازگشایی کنیم، تصریح کرد: هرچند متأسفانه مشکلاتی وجود دارد و این توافقات در کمیسیون ماده ۵ اثرگذار نیست و به دلیل عدم اجرای تصمیمات کشوری نمی‌توانیم بازگشایی‌ها را انجام دهیم.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم اظهار داشت: شهرداری به‌هیچ‌عنوان نمی‌گوید به روستای جمکران خدمات نمی‌دهد بلکه ما براین باوریم که باید طرح تفضیلی اجرا شود و مردم همکاری کنند تا شوارع بازگشایی شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار