مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان:
مهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در روستاهای استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بااعتبار ۲۶ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 30 January 2021

۱۳ پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک سمنان علیرضا فلاحی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه اجرای طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی در ١٣ روستای استان سمنان ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در ایام‌الله دهه فجر است، اظهار داشت: درمجموع ٢۶ میلیارد و ١٨٨ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی و اعتبار بند ب ماده ۶ برنامه ششم توسعه تأمین و تخصیص‌یافته است، افزود: آسفالت جاده روستای معصوم‌آباد بااعتبار یک میلیارد و ٣۵٢ میلیون ریال از توابع دامغان و اجرای عملیات سنگفرش جاده روستای افتر از توابع سرخه بااعتبار یک میلیارد ریال ازجمله پروژه‌های افتتاحی این نهاد محسوب می‌شود.

۷ پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی در شهرستان شاهرود

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به اینکه افتتاح پروژه جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت جاده روستای علاء از توابع شهرستان سمنان بااعتبار دو میلیارد و ٢۶٧ میلیون ریال در ایام دهه فجر انجام می‌شود، تصریح کرد: هفت پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی در شهرستان شاهرود نیز در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فلاحی بیان کرد: اجرای سنگفرش، فضاسازی و آسفالت بااعتبار دو میلیارد ریال در روستای ده خیر، اجرای آسفالت در جاده روستای گرجی بااعتبار یک میلیارد و ۴۴٣ میلیون ریال، اجرای آسفالت جاده روستای تل بااعتبار یک میلیارد و ۴۴١ میلیون ریال و اجرای زیرسازی و آسفالت در روستای قلعه عضدی بااعتبار دو میلیارد و ٧٠٠ میلیون ریال از پروژه‌های افتتاحی شهرستان شاهرود است.

وی افزود: اجرای آسفالت درراه‌های روستایی عشقوان بااعتبار یک میلیارد و ۴٩٣ میلیون ریال و باغستان بااعتبار دو میلیارد و ٢۴۶ میلیون ریال و اجرای زیرسازی و آسفالت روستای حجاج بااعتبار یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در شاهرود به شمار می‌روند.

کلنگ زنی ۲ پروژه شاخص

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به سایر پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهرستان‌های استان بیان کرد: پروژه احداث دیوار حائل سنگی، سنگفرش و فضاسازی در روستای هدف گردشگری ملاده از توابع شهرستان مهدی‌شهر بااعتبار چهار میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

فلاحی با تأکید بر اینکه پروژه اجرای آسفالت روستای ابراهیم‌آباد سفلی از توابع میامی بااعتبار یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در این بخش است، تصریح کرد: افتتاح پروژه آسفالت روستای حسین‌آباد میامی بااعتبار دو میلیارد و ٣٩١ میلیون ریال در دستور کار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کلنگ زنی دو پروژه شاخص به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: در این ایام عملیات اجرایی بهسازی معابر روستای کلاته ملأ شهرستان دامغان در قالب احداث پل به ارزش یک میلیارد و ٨٠٠میلیون ریال از محل اعتبارات ملی آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ٢٠٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های سمنان و شاهرود در ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: پروژه طرح اقدام ملی مسکن در سمنان، اسحاق نبی (١) به تعداد ٧٢ واحد مسکونی، پروژه طرح اقدام ملی مسکن در سمنان، اسحاق نبی (٢) به تعداد ۴٠ واحد مسکونی و پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود، شهرک فدک به تعداد ٩۶ واحد مسکونی مشمول این طرح است.

به گفته فلاحی پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار