فرماندار قشم:
تابناک-فرماندار شهرستان قشم از افتتاح ۶۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی ۱۶ میلیون یورو و افزون بر یک هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال با ایجاد ۴۸۲ فرصت شغلی در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 30 January 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا نصری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در طول دهه فجر ۶۶ پروژه با رویکرد توزیع عادلانه و متوازن منابع در شهرستان قشم به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها با یک هزار و ۲۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار دولتی و سرمایه گذاری ارزی و ریالی ۱۶ میلیون یورو و ۲۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی زمینه اشتغال ۴۸۲ نفر را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پروژه‌های دهه فجر شهرستان قشم در ۱۰ سرفصل کلی قابل دسته‌بندی است که پروژه شاخص به لحاظ میزان سرمایه مربوط به سرفصل کشاورزی و منابع طبیعی با حجم سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال و ۱۶ میلیون یورو در حوزه پرورش ماهی در قفس می‌باشد.

نصری ادامه داد: واحد صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی به ظرفیت ۲ هزار و ۸۰۰ هزار تُن نیز با ایجاد ۷۱ فرصت شغلی نیز پروژه شاخص شهرستان قشم از منظر میزان اشتغال پایدار به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: سرفصل مسکن و عمران شهری و روستایی با ۲۷ پروژه ۳۳۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار در رتبه نخست میزان پروژه‌های قابل افتتاح قرار دارد که آسفالت محله‌های شهر درگهان با ۴۵ میلیارد ریال پروژه شاخص این بخش است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: با بهره‌برداری از ۹ پروژه با ۱۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۱۶ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی در سرفصل کشاورزی و منابع طبیعی برای ۱۷۶ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
وی عنوان کرد: در حوزه انرژی، حمل و نقل، آموزش، بهداشت و درمان، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازرگانی و تعاون، فرهنگ و هنر، رسانه‌های جمعی و گردشگری نیز مجموعا ۳۰۶ فرصت شغلی ایجاد و ۷۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ز229

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار