مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال هشت پروژه عمرانی و سرمایه گذاری با اعتبار بیش از ۸۵۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 31 January 2021

 

عبدالحسین علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با دهه فجر امسال از روشنایی نقاط مه گیر آزادراه زنجان - قزوین به طول چهار کیلومتر با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بهره برداری از روکش آسفالت جاده سلطانیه به خدابنده از دیگر پروژه های راهداری است، اظهارداشت: این پروژه به طول ۶ و نیم کیلومتر با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در دهه فجر امسال از ۵۰ کیلومتر بلوک های مفصلی نصب شده در آزادراه زنجان - قزوین، ساختمان راهدارخانه شهر گرماب در شهرستان خدابنده و راهدارخانه تهم افتتاح می شود.

علی اکبری ادامه داد: بهره برداری از روکش آسفالت راه های روستایی باغلوجه بیات، گل بداغ، زماین و انگوران به طول بیش از ۱۷ کیلومتر از دیگر پروژه هایی است که افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، علاوه بر پروژه های بیان شده، احداث لاین جنوبی مجتمع خدماتی - رفاهی آفتاب ابهر در آزادراه زنجان - قزوین نیز آغاز خواهد شد و فاز نخست مجتمع خدماتی - رفاهی پاسارگاد در این آزادراه نیز افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افتتاح پل عابر پیاده در جاده سلطانیه به طول ۴۲ کیلومتر از دیگر پروژه هایی است که طی این مدت افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار