فرماندار آوج گفت: ۷۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان با ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 31 January 2021

 

نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: از جمله این طرح ها می توان به ۲ مدرسه با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و یک طرح گازرسانی به روستای بی آب با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.

فرماندار آوج افزود: افتتاح ۱۳ طرح آبخیزداری با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به همراه چهار طرح کشاورزی از جمله ۲ طرح آبیاری نوین و یک گلخانه، ۲ طرح آب شرب روستایی در دشتک و شهید آباد و ۲۰ واحد مسکن مددجویان از دیگر طرح هایی است که در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسند.

وی اظهار داشت: افتتاح مرکز جامع سلامت به همراه بخش های تخصصی و اورژانس و دارای پزشکان عمومی و متخصص که از مطالبات مهم مردم آوج بود، از دیگر طرح های مهمی است که به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضایی ادامه داد: ۱۷ طرح دهیاری ها شامل سنگ فرش و آسفالت معابر با ۴۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر در شهرستان آوج افتتاح می شود.

این مسوول همچنین گفت: در ایام یاد شده عملیات اجرایی و احداث یک خانه بوم گردی در قرخبلاغ و تصفیه خانه آبگرم که از مطالبات جدی مردم این شهر بود نیز آغاز می شود.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرق استان قزوین قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار