با حضور استاندار تهران؛
طرح های عمرانی، آموزشی و کشاورزی اسلامشهر با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 04 February 2021

 

صبح پنج شنبه و همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر آیین افتتاح ۷ طرح عمرانی، آموزشی و کشاورزی اسلامشهر و بخش احمدآیاد مستوفی با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش مدرسه ۵ کلاسه و خیرساز «حاج علی بلندی»، بهسازی آسفالت محور احمد اباد مستوفی تا بزرگراه آزادگان، افتتاح دومدرسه، افتتاح بوستان هفت و نیم هکتاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر از جمله پروژه های مهم شهرستان اسلامشهر بود که در دهه مبارک فجر با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

گفتنی است که افتتاح مجتمع باغات ۱۵۰ هکتاری باغات بادام در اسلامشهر، یکی دیگر از افتتاح های امروز در شهرستان بود که این طرح با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار به بهره برداری رسید و با افتتاح این مجتمع کشاورزی برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

در ادامه سفر استاندار تهران به اسلامشهر ایشان با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس سید علی حسینی با اهدای لوح تقدیر از رشادت های این جانباز تجایل به عمل آورد.

گفتنی است در دهه فجر امسال در مجموع ۷۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار