تابناک کرمانشاه گزارش می‌دهد:
شهردار منطقه ۴ تخریب و از بین رفتن آسفالت‌های شهرک صادقیه را ناشی از دخالت اهالی در انجام فعالیت‌های شهرداری خواند! و گفت: اهالی این شهرک با زور مصالح را از کارکنان شهرداری گرفته و خودشان مشغول انجام آسفالت شدند.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 04 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در پی درخواست‌های مکرری که برای سامانه خبرگزاری تابناک ارسال شد، اهالی شهرک صادقیه خواستار پیگیری مشکلات این شهرک شدند.

بنا به وظیفه‌ی خبری خود با پیگیری این موضوع
متوجه شدیم آسفالت کوچه‌ها و معابر شهرک صادقیه تخریب شده است.

برای رسیدگی به این امر با شهردار منطقه ۴ گفتگو کردیم، همایون نوری در این باره اظهار داشت: علت از بین رفتن آسفالت، دخالت اهالی شهرک است که با زور و درگیری، مصالح را از شهرداری گرفته و خودشان اقدام به انجام این کار کرده اند.

وی افزود: همین موضوع پس از بارندگی‌ها سبب از بین رفتن آسفالت شده، لازم به ذکر است که تمام مصالح مورد استفاده شهرداری کیفیت مطلوب را داشته است.

شهردار منطقه ۴ بیان داشت: به دنبال همین موضوع حتی درگیری‌هایی میان کارکنان شهرداری و اهالی این شهرک صورت گرفت که بر اساس آن پرونده‌هایی در دادگاه ترتیب داده شد.

نوری تاکید کرد: با شروع دوباره آسفالت، معابر این شهرک را نیز احیا و بازسازی می‌کنیم.

شهرداری منطقه ۴ پاسخ قانع کننده‌ای در مقابل سوال و درخواست مردم شهرک صادقیه نداشت چرا که تقدیم تجهیزات شهرداری به اهالی محل برای انجام آسفالت عملِ صحیحی نیست و باید پرسید چگونه شهرداری توان مدیریت شرایط را ندارد! آیا شایسته است که دلیل خرابی‌های معابر یا آسفالت‌ها را بر گردن مردمی انداخت که اصولا وظیفه‌ای در قبال این موضوع ندارند.

البته بازبینی ماجرا می‌تواند روشنگر مسائل بسیاری باشد، اینکه علت اعتراض اهالی و ورودشان به صورت خودجوش در انجام آسفالت شهرک چه بوده است!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار