شهردار ایلام اظهار کرد: زیباسازی ورودی شهر در محدوده میدان ارغوان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 06 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛طالب صادقیان گفت: اجرای یک سری عملیات عمرانی قبیل جدول گذاری، روکش آسفالت، موزاییک فرش، احداث بوستان محله‌ای و زیباسازی در این محله در دستور کار قرار گرفته و است.

شهردار ایلام افزود: مصمم هستیم قبل از پایان دوره مدیریت شهری آنها را به انجام برسانیم کما اینکه طی سه سال گذشته نیز عملیات بهسازی تعدادی از معابر، روکش آسفالت و جدول گذاری انجام شده و این اقدامات برای رفاه حال شهروندان شریف این محله تا پایان دوره ادامه خواهد یافت.

وی گفت: آذین بندی معابر و میادین سطح شهر با توجه به ایام الله دهه مبارک فجر توسط اکیپ‌های متعدد شهرداری ایلام انجام شده است./ع

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی یک میلیارد و 500میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ایلام

تکمیل نهایی پل بزرگ کنجانچم نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح آذر مهران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تو رو قرآن برید از چهار نفر کارشناس با سلیقه از استانهای دیگه مشاوره بگیرید باز هم طرحهای آبدوغ خیاری مثل میدان انقلاب و میلاد و رفوژ خیابان های اصلی با صرف هزینه‌های میلیاردی اجرا نکنید و دوباره و چند باره همان‌ها را با سلیقه خانم والده و خاله و همسر مکرمه تخریب کنید، پول علف خرس نیست هی میسازید هی خراب میکنید!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
اگر شهرداری و برق شهرستان توانستند سیستم روشنایی کمربندی شمالی ایلام رو درست کنند، اون موقع باید باور کرد. متاسفانه با وجود کشته شدن شهروندان مسیر کمربندی بیست سال هست که این مسیر یک روشنایی کم نور هم نداره اوف بر مدیر بی لیاقت برق شهرستان ایلام کنند که مسبب تصادفات و نابسامانی در شهر تاریکی یعنی (ایلام) هست.
تابناک هم شده بوق تبلیغات مدیران شعاری استان و گرنه هر رسانه ای تو تهران بود تا سرانجام پیگیری می کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار