نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برلزوم الگوگیری از مرام سیاسی ومنش اجتماعی حضرت زهرا(س)وتبیین دستاوردهاو بزرگداشت باشکوه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 05 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با گرامی داشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر لزوم آشنایی با سیره عملی ان حضرت  تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید از مرام سیاسی و منش و رفتار اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کنیم

وی  دشمن شناسی به موقع حضرت زهرا (س) را یکی از ویژگی‌های بارز آن حضرت برشمرد و عنوان کرد: ایشان به خوبی درک کرد که چه کسی اسلام را هدف قرار داده و چه کسی مدافع اسلام است

امام‌ جمعه ارومیه، درادامه گفت: حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع) و فرزندان گرامی آنان نمونه عالی یک خانواده اسلامی است که الگوبرداری از همراهی و همدلی آنان می‌تواند جامعه اسلامی را به اوج برساند.

وی در ادامه با دروغ واضح خواندن ادعای  کسانی‌که حجاب اسلامی را مانع پیشرفت و رشد زنان در جامعه می‌دانند گفت : مساله حجاب، بانوان را از خودنمایی‌های بی بند و بار نجات و سبب پیشرفت بانوان می‌شود.

قریشی عنوان کرد: خانواده مقدس‌ترین واحد بنیادین جامعه و کانون اصلی رشد و تعالی انسان بوده و تربیت و عواطف اجتماعی است و تشکیل خانواده نیز یکی از نشانه‌های پروردگار متعال است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است ، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادیبخش جهان دانسته و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند

خطیب جمعه  در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر و نقش حضرت امام راحل (ره) اشاره کردو افزود : باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و  پیشرفتهای کشور قرار گیرند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه افزود: امروز بخشی از  فشارهای اقتصادی مردم ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و همچنین ضعف مدیریتها است اما این مشکلات معیشتی، کمبودها و نارسایی‌ها نباید به امید مردم لطمه وارد کند .

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در پایان خطبه‌ها با اشاره به شرایط ویژه کشور و منطقه برلزوم بزرگداشت باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها ی آن تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار