همزمان با دهه فجر؛
تابناک-فرماندار خمیر گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛ ۱۴ پروژه در حوزه راه ، آبخیزداری و مخابرات و آموزش با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، میرهاشم خواستار گفت: این تعداد،۴ پروژه در حوزه راه ،۶ پروژه آبخیزداری، ۲ طرح اشتغالزایی و همچنین آموزش و مخابرات هر کدام با یک طرح ، پروژه های بخش رویدر را شامل می شوند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خمیر؛ میرهاشم خواستار در حاشیه افتتاح این پروژه ها با اعلام این خبر، افزود:افتتاح آسفالت راه روستای پرکان آل موسی به طول ۱۱ کیلومتر ،افتتاح و راه اندازی دکل مخابرات در روستای پرکان گیشو برای پوشش آنتن دهی ۹ روستا ،افتتاح فاز ۲ مجتمع تولید مصنوعات فلزی و ادوات کشاورزی، افتتاح یک واحد آموزشی در روستای گیشو از مهم‌ترین پروژه های افتتاح شده امروز بوده است.

فرماندار شهرستان بندرخمیر همچنین خاطرنشان کرد:عملیات اجرایی ساخت ۲ زمین چمن ورزشی در روستاهای کنویی و گیشو از توابع بخش رویدر شهرستان خمیر آغاز شد.
وی همچنین از افتتاح دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش رویدر خبر داد و بیان کرد:این دفتر اداری در مجموعه ورزشی شهر رویدر ایجاد شده و تمامی خدمات در این نمایندگی به ورزشکاران ارائه خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات ارزشمندی از سوی مسئولان نظام برای رفع محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان بویژه در روستاهای بخش رویدر انجام شده است.


قابل یادآوری است تعداد ۴۹ پروژه با اعتباری افزون بر یکهزار و ۹۴۸ میلیارد ریال تا پایان دهه مبارک فجر در شهرستان خمیر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

۱۴ طرح و پروژه در بخش رویدر افتتاح و به بهره برداری رسید

انتهای پیام/ز285

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار