توسط فرماندار جاسک:
تابناک-فرماندار جاسک در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه روکش آسفالت گابریک با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر پروژه روکش آسفالت روستاهای سیل زده در دیماه ۹۸ دهستان گابریک بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ۱۳۰ میلیون توسط فرماندار جاسک افتتاح و مورد بهره برداری مردم شریف این دهستان قرار گرفت.


در آیین افتتاح این پروژه دهیاران دهستان ،برخی از معتمدین و مدیران دارای پروژه قابل افتتاح با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند .

رادمهر فرماندار جاسک در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ایی بواسطه تلاش و پیگیری اجرای به موقع روکش آسفالت برخی از روستاهای شهرستان و بازگشایی راه های روستایی در نوار ساحلی و کوهستانی در مواقع بحرانی بارندگی و شن های روان تقدیر کرد .

همچنین مدرسه سه کلاسه مشارکتی خیری و نوسازی مدارس در روستای کروچ سیل زده در دیماه ۹۸ دهستان گابریک بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد ۵۰۰ میلیون توسط فرماندار جاسک افتتاح و مورد بهره برداری دانش آموزان این روستا قرار گرفت.

در آیین افتتاح این پروژه برخی از معتمدین و مسیولین محلی و مدیران دارای پروژه قابل افتتاح با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند.


انتهای پیام/ز296

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار