همزمان با نهمین روز از دهه فجر ؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح پروژه های گازرسانی به ۱۹ روستا و ۱۱ واحد صنعتی شهرستان های آبدانان و چرداول در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی افتتاح خبر داد .
کد خبر: ۹۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 09 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در آیین بهره برداری و افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا شهرستان آبدانان گفت: این روستاها شامل انجیره، آبطاف علیا، آبطاف سفلی، لرغه، لرغه سفلی، چشمه شیرین رشنو، چم شالان، گلهی، تپه حمام علیا، تپه حمام وسطی، تپه حمام سفلی و گنداب می باشند.

عباس شمس اللهی افزود: با گازرسانی به این روستاها بیش از ۸۸۲ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی یادآور شد: چهار روستای ماهوته، مصطفایی، مولاب علیا و مولاب سفلی از توابع شهرستان آبدانان نیز با جمعیت بالغ بر ۱۸۰ خانوار نیز تا پایان سال جاری گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه برای اجرای گازرسانی به ۱۲ روستای مذکور مبلغ ۸۶ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است، تاکید کرد: ۷۲ کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن در این مناطق انجام شده است.

شمس الهی همچنین از گازرسانی به پنج واحد تولیدی و صنعتی شامل سه واحد مرغداری، یک واحد کارخانه آسفالت و یک واحد کارخانه آجرپزی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی مبلغ ۱۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده و در این راستا هفت کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن و یک ایستگاه اندازه گیری گاز (میترینگ) انجام شده است.

هفت روستای شهرستان چرداول از نعمت گاز برخوردار شدند 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین در آئینی دیگر از افتتاح گازرسانی به هفت روستا در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: این روستاها شامل تنگ زرد فرخینوند، سرگل فرخینوند، پشت کبود، پلکیل، چقاشفیع، زیچ و مله شیرخان می باشند.

شمس اللهی با بیان اینکه با گازرسانی به این روستاها بیش از ۱۳۴ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: ۲ روستای باریکه فرخینوند و چم بور فرخینوند از توابع شهرستان چرداول نیز در صورت رفع معارضین محلی، تا پایان سال جاری گازدار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای گازرسانی به هفت روستای مذکور مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است، اظهار داشت: در این مناطق ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن انجام گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از افتتاح و بهره برداری گازرسانی به ۶ واحد تولیدی و صنعتی شامل ۲ واحد مرغداری، ۲ واحد گاوداری صنعتی، یک واحد برنجکوبی صنعتی و یک واحد گلخانه صنعتی نیز در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: برای گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده و در این راستا ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع پلی اتیلن انجام شده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار