رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: بخش پایانی باند دوم جاده کاشان ـ بادرود تا شهریور ۱۴۰۰ تکمیل و این طرح مهم بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 11 February 2021

مجتبی آراسته عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز عملیات بخش پایانی جاده کاشان - بادرود افزود: این بخش به طول ۹ کیلومتر و ۵۰۰ متر به همراه ساخت تقاطع‌های ابوزیدآباد و اسدآباد با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان ساخته ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه طول جاده کاشان - بادرود در مجموع ۵۵  کیلومتر است، ادامه داد: بخش پایانی این جاده با ۱۳۰ هزار مترمربع خاکریزی، ساخت زیرگذر تقاطع‌های ابوزیدآباد و اسدآباد، ۲۸ هزارتن آسفالت‌ اجرا می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده در ۲ سال گذشته عملیات اجرایی نزدیک به ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده از باند دوم این محور شروع شد.

آراسته اضافه کرد: محور کاشان - بادرود و بخشی از جاده کاشان - اردستان در محور ترانزیتی جنوب به مرکز کشور و از محورهای پر رفت و آمد است که بهره‌برداری کامل آن افزون بر افزایش ایمنی، موجب آسانی در رفت و آمد خودروها و کاهش تصادف‌های رخ به رخ خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان پیش‌تر اعلام کرده‌ بود طول جاده کاشان - بادرود در مجموع به نزدیک ۵۵ کیلومتر می‌رسد که تا کنون ۴۲ کیلومتر آن دوبانده شده است.

علیرضا صلواتی مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان نیز در حاشیه این آیین گفت: در مجموع تکمیل راه‌های منطقه کاشان نیاز به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که تاکنون ۱۵ درصد معادل ۷۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

در آیین کلنگ‌زنی بخش پایانی باند دوم جاده کاشان - بادرود عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی، علیرضا صلواتی مجری طرح زیربنایی استان اصفهان  و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار