مسعود بیگلری در گفتگو با تابناک:
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از کشف تخلف یک مرغداری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت:پرونده تخلف این مرغداری به ارزش ۱.۴ میلیارد ریال در استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 12 February 2021

مسعود بیگلری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: باتوجه به این‌که بیشترین عامل تعیین‌کننده گوشت مرغ را نهاده‌های دامی تعیین می‌کنند و این نهاده دامی از طریق اختصاص ارز 4200 تومانی وارد کشور می شود حساسیت این موضوع در دستور کار اکیپ بازرسی و نظارت سازمان قرارگرفته و سرکشی و بازرسی از مرغداری های استان با جدیت دنبال می شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان با بیان مطلب فوق افزود: یک واحد مرغداری در استان که اقدام به عرضه خارج شبکه نموده، شناسایی و پرونده ای به ارزش 1.4 میلیارد ریال برای صاحب این واحد تولیدی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیگلری در ادامه تاکید کرد: قطعاً در برخورد با اندک متخلفان صنفی که معیشت مردم را به خطر می‌اندازند و همچنین نظم بازار را به‌هم می‌زنند بدون هیچ اغماض و مماشاتی در جهت احقاق حقوق مصرف‌کنندگان برخورد خواهیم نمود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در پایان تصریح کرد: سامانه124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه آماده دریافت شکایات مردمی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور،احتکار و ... است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار