کلانتری : انتخابات میان دوره ای قرار است برگزار شود شبی بیست تجمع برگزار می‌شود ، پزشک و پرستار و بیمارستان ما ظرفیتی دارد نیروی انتظامی ما هم زن و فرزند دارند شب و روز دستگاه‌ها در حال دویدن هستند اما‌ عده‌ای در تقابل هستند.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 13 February 2021

استاندارکهگیلویه و بویراحمد در ستاد استانی مقابله با کرونا تذکری جدی به کاندیداهای انتخاباتی گچساران و باشت و کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری با اشاره وضعیت هشدارآمیز اوج گیری کرونا در استان گفت : به صراحت از مردم گلایه‌مند هستیم آن عده‌ای که با عدم احساس مسئولیت رعایت نمی‌کنند دعوت به مرگ می‌کنند کلیپ عروسی هزار نفری در  یک محیط داریم که فقط یک نفر ماسک دارد و به راحتی در کنار همدیگر هستند!
کلانتری افزود : در عزاداری‌ها هم به همین شکل تجمع و تیراندازی می‌کنند که باید متخلفین در تلویزیون معرفی شوند پدر داماد و افراد دیگر دستگیر شدند که باید ندامت کنند در هیچ تجمعی بیش از ۵۰ نفر حق شرکت ندارند مسئول این دستورات من هستم اگر اجرا نشود وضعیت به شدت نگران کننده خواهد شد اگر استان وارد پیک شود تعداد زیادی را از دست خواهیم داد.
استاندار با ابراز انتقاد شدید از برخی افراد که رعایت نمی‌کنند گفت: عده‌ای انگار هم استانی و هم دین و هم کیش و ایرانی نیستند بی توجهی به پروتکل‌ها به چه دلیل است و کجای کار می لنگد.
وی گفت: انتخابات میان دوره ای قرار است برگزار شود شبی بیست تجمع برگزار می‌شود همین جا مصوب می کنیم آقایانی که رعایت نمی‌کنند با آن‌ها برخورد شود اصولگرا و اصلاح طلب برای ما فرقی ندارد با کسی که زندگی را برای مردم سخت می کند باید برخورد شود بعضی‌ها انتخابات شوراها شروع نشده در حال گشت و گذار هستند پزشک و پرستار و بیمارستان ما ظرفیتی دارد نیروی انتظامی ما هم  زن و فرزند دارند شب و روز دستگاه‌ها در حال دویدن هستند اما‌ عده‌ای در تقابل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار