۵۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای تکمیل ازاد راه ارومیه –تبریز اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ 13 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، وحید جلال زاده یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید نائب رئیس مجلس از قطعه سوم آزاد راه ارومیه - تبریز با اعلام این خبر گفت: براساس ماده 56 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت،500میلیارد تومان برای تسریع در روند احداث و تکمیل این آزاد راه اختصاص یافته است.

وی درادامه افزود: همچنین 50 میلیون تومان نیز برای تکمیل جاده سرو تخصیص یافته است.

جلال زاده  با اشاره به اینکه قطعه سوم این آزادراه به طول ۱۹ کیلومتراز ساحل شرقی دریاچه ارومیه تا سه راهی جزیره اسلامی احداث می شود افزود: این قطعه با هدف کاهش مسافت از ۲۹ کیلومتر به ۱۹ کیلومتر با احداث تونل در دست انجام است.

وی با اشاره به اهداف این طرح گفت :کاهش بیش از ۱۰ کیلومتری فاصله بین ۲شهر ارومیه و تبریز، تسهیل حمل ونقل، رشد وشکوفایی اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری از جمله اهداف این طرح  است.

براساس ماده 56- به منظور تسریع در عملیات اجرائی طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای ملی و طرحهای ملی استانی شده شروع شده با اولویت پیشرفت فیزیکی بیشتر، به دستگاههای اجرائی اجازه داده می شود نسبت به انعقاد قرارداد تسهیلات مالی با تأمین کنندگان منابع مالی مشتمل بر پیمانکار یا سازنده طرح، اشخاص حقیقی یا حقوقی ایرانی، بانکها و سایر مؤسسات اعتباری مالی و پولی در قالب عقود اسلامی اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار