معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از کشف یک منزل که به انبار احتکار روغن تبدیل شده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 14 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: بازرسان سازمان صمت فارس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج ا...) سپاه فجر فارس انبار احتکار روغن خوراکی را کشف کرده و پرونده تخلف را برای صاحبخانه تشکیل دادند.

مهدی حسنی با اعلام این خبر گفت: بازرسان این سازمان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یک منزل مسکونی به بررسی موضوع پرداخته و با اطمینان از گزارش دریافتی، با هماهنگی با سربازان گمنام امام زمان (عج ا...) سپاه فجر فارس به بازرسی از واحد مسکونی پرداخته و انبار احتکار روغن را کشف کردند.

وی در این باره اظهار داشت: در این بازرسی تعداد ۳۸۴ بطری روغن ۲۷۰ گرمی، ۴۴۴ بطری روغن ۸۱۰ گرمی و ۱۹ حلب روغن ۱۶ کیلوگرمی کشف شده و برای صاحبخانه پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیون ریال تشکیل و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس تاکید کرد: بازرسان این سازمان با جدیت با متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد می کنند.

حسنی گفت: در مراجعه بازرسان به انبارها و یا منازلی که به انبار کالا می پردازند برخی مدعی می شوند که این کالاها را برای عرضه به بازار انبار کرده اند و هدف احتکار نبوده در حالی که به ثبت انبار یا منزل خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده اند و عدم ثبت در این سامانه به منزله احتکار کالا بوده و با متخلف برابر قوانین برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست، با توجه به اینکه مشاهده شده این روزها برخی محتکران به احتکار کالا در منازل مسکونی اقدام می کنند بنابراین از مردم می خواهیم در صورت مشاهده تخلیه بار به صورت عمده در منزل مسکونی، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت فارس، و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اتاق اصناف شیراز و یا ۱۳۵ ستاد خبری تعزیرات حکومتی فارس اطلاع دهند تا سریعا به آن رسیدگی شود.

برچسب ها: روغن ، احتکار ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار