اردشیر رستمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اموال تملیکی استان کرمانشاه از عوامل زمینه یاز برای قاچاق را گرانی دانست و گفت: با همت مسئولین و دستگاه های مربوطه قابل به شکل قابل توجهی در استان کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 16 February 2021

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بخصوص روز های آغازین که حساسیت ها بالا بود چندین محموله قاچاق از مواد ضدعفونی کننده و ماسک یافت شد که پس از کشف آن ها توسط یگان کاشف، با حضور نماینده ما و نماینده تعزیرات حکومتی، این کالا ها تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی داده که در مراحل بعدی در صورت تایید ضوابط بهداشتی در مراکز مورد نیاز توزیع و در غیر این صورت منهدم شدند.

وی افزود: قاچاق زمانی اتفاق می افتد که شرایطی از قبیل گرانی به وجود آید، با گذشت زمان از بیماری کرونا و پایداری اوضاع، داروخانه ها و حتی مغازه ها از ماسک و مواد بهداشتی پر شدند که این موضوع عدم قاچاق این کالا ها را در پی داشت و هم اکنون چنین مواردی مشاهده نمی شود.

مدیرکل اموال تملیکی استان تصریح کرد: زمانی قاچاق دام و اقلام کشاورزی زیاد بود اما هم اکنون با همت یگان های کاشف، مرزبانی، ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی به تناسب کمتر شده و با مبارزه این دستگاه ها امروزه مرزها برای قاچاقچیان نا امن شده است.

رستمی خاطر نشان کرد: با توجه به پروتکل های اداری سازمان اموال تملیکی یک سری اقلام تحویلی به ما بعد از قیمت گذاری توسط کارشناس رسمی دادگستری، با قیمت پایین به سازمان هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد داده می شود اما بقیه کالا ها که دوام بیشتری دارند را در مزایده های سراسری به فروش رسانده و هزینه های به دست آمده را به حساب خزانه واریز می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار