معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های جدید در این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ 19 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود هفت شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی و هشت شهر دیگر در وضعیت زرد، بیان کرد: با وجود اینکه شهرهای چالدران و پلدشت در آذربایجان‌غربی در شرایط آبی هستند ولی متاسفانه طبق آخرین ارزیابی انجام شده، شهرهای ارومیه، نقده، اشنویه، خوی و میاندوآب، ماکو و شوط در وضعیت نارنجی و شهرهای سلماس، پیرانشهر، تکاب، چایپاره، سردشت، مهاباد، بوکان و شاهین دژ در وضعیت زرد قرار گرفتند.

او در رابطه با محدودیت‌های جدید اعمال شده اضافه کرد: در شهر ارومیه به عنوان پرجمعیت ترین شهر استان وضعیت به رنگ نارنجی درآمده که در همین راستا محدودیت‌هایی از جمله دورکاری ۵۰ درصد کارکنان، تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار، تعطیلی مراسم‌ آیینی و مذهبی، مساجد و نیز ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی ارومیه به سایر شهرها و پلاک غیر بومی به ارومیه اعمال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله فعالیت صنوف، دورکاری ادارات و تردد خودروها، متناسب با وضعیت شهرها اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار