مهندس بهمن مرادنیا:
استاندار کردستان گفت: هم اکنون این استان بخاطر اقداماتی که انجام شده، روی ریل توسعه قرار گرفته است و امیدواریم با حمایت مسوولان این روند سرعت بیشتری بگیرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 20 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، بهمن مرادنیا روز شنبه در نشست نخبگان، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی کردستان که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: به همت دولت تدبیر و امید، در سال‌های اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در بخش‌های مختلف صورت گرفته و این کار‌ها با قدرت همچنان باید ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: امروز در حوزه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی و لاستیک که با بخش خصوصی در قالب تفاهم نامه انجام شد، گام موثری در توسعه استان خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک نتایج و برکات آن ظهور پیدا می‌کند.

استاندار کردستان یادآور شد: این استان در سطح ملی چهره‌های بسیار شاخصی دارد که در عرصه‌های موسیقی، هنر و پزشکی فعالیت داشته و دارند و جوانان و نخبگان کردستانی همواره در تمام بخش‌ها خوب درخشیده‌اند.

امام جمعه سنندج هم در این نشست اظهار داشت: کردستان همواره در خدمت به نظام و انقلاب شهره بوده و تقدیم ۱۰ هزار شهید و جانباز نشان از وفاداری مردم این خطه از ایران اسلامی به نظام دارد.

ماموستا فایق رستمی بر لزوم رفع مشکلات جوانان به ویژه در زمینه بیکاری تاکید کرد و گفت: توجه به زیرساخت و راه‌های این استان ضروری است، ضمن اینکه از ظرفیت‌های گردشگری کردستان می‌توان برای توسعه منطقه بهره برد.

وی با بیان اینکه جوانان باید همواره به دنبال کسب علم و دانش باشند، اضافه کرد: کشور ما از لحاظ دفاعی و امنیت در دنیا بی نظیر است که نتیجه خون هزاران شهید است و همه باید قدردان این امنیت باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار