وزیر صمت:
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد ایران کشوری قدرتمند باشد، گفت: نیازمند نهضت و مطالبه ملی برای ایجاد اقتصادی قوی هستیم.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 21 February 2021

علیرضا رزم‌حسینی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: در گام دوم انقلاب مهمترین چالش ایران، چالش اقتصادی است. تردید نباید بکنیم که اگر می‌خواهیم کشوری عزتمند و بزرگ که لایق ایرانیان بوده و هست باشیم، باید همه و همه با یک ادبیات اقتصادی نهضت و مطالبه ملی برای ایجاد اقتصاد قوی فراهم کنیم.

وزیر صمت به سرمایه‌های بسیار زیادی که در ایران وجود دارد اشاره کرد و گفت: ایران با این میزان سرمایه‌های عظیم به ویژه سرمایه ارزشمند اجتماعی شایسته بهترین‌هاست و قطعا این موضوع امکان‌پذیر است.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه دشمن نمی‌خواهد ایران کشوری قدرتمند و قوی باشد تصریح کرد: ما به عنوان خدمت‌گذاران این کشور باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: استان یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های صنعتی و معدنی دارد و در صورتی که همراهی، همزبانی و انسجام داخلی داشته باشد قطعا موفق می‌شود.

وزیر صمت تصریح کرد: در اسناد مکتوب چندین دهه قبل نوشته شده بود که استان یزد در آینده به دلیل کم آبی با چالش برای توسعه روبرو می‌شود ولی امروز شاهد هستیم که از کیلومترها دورتر آب به استان یزد منتقل شده و آبادانی بسیار خاصی در استان یزد به وجود آمده است.

رزم حسینی تصریح کرد: استان یزد نباید چنین فکر کند که چون آب ندارد نباید توسعه صنعتی داشته باشد بلکه باید با تلاش و کوشش آب را منتقل کند و انشاالله خط دوم انتقال آب خلیج فارس به یزد هم شروع به کار می‌کند تا صنایع استان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که در 40 سال گذشته موفق شده از وارد کننده سیمان، فولاد و برق به صادر کننده این محصولات تبدیل شود، می‌تواند در حوزه‌های مختلف مشکلاتش را برطرف کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار