معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر لزوم فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برای فعالیت سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان از قطع برق، آب، گاز و سوخت واحدهای تولیدی خوداری کنند.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 22 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر تامین زیرساخت های لازم برای فعالیت سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی، عنوان کرد: فلسفه وجودی مناطق ویژه اقتصادی در کشور جذب سرمایه گذاری و تسهیل امور سرمایه گذاران است و ضروری است منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و به صورت ویژه تامین زیرساخت های لازم برای فعالیت سرمایه گذاران را مهیا کند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط از قطع برق، سوخت، آب و گاز واحدهای تولیدی استان به ویژه واحدی های فعال در بخش کشاورزی استان برای جلوگیری از تحمیل خسارت به این واحد ها، خوداری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت:دستگاه های و بانک ها مسائل و مشکلات خود با واحدهای تولیدی در بحث وصول مطالبات را از طریق تعامل بین دستگاهی یا انعکاس به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری و دنبال کنند تا مرتفع شود.

حیدری خاطرنشان کرد:افزایش تعامل بین دستگاهی نقش بسزایی در رفع مشکلات بخش تولید استان خواهد داشت‌.

در این نشست مسائل و مشکلات بیش از پنج واحد تولیدی استان فعال در زمینه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و تفریحی نظیر مجموعه آلومینیوم الهمدی، شرکت فولاد جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، مجتمع آبی تفریحی قلعه سحرآمیز خلیج فارس در حوزه های بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و تامین زیرساخت ها نظیر برق و گاز با حضور صاحبان واحد های تولیدی، دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک ها بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

انتهای پیام/ز459

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار