فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: محموله ۳۰ تنی نهاده های دامی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به ارزش پنج میلیارد ریال در استانکشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 24 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دلاور القاصی مهر بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق نهاده‌های دامی به خارج از استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او با بیان اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام کردند، عنوان کرد: در عملیات موفق پلیسی، محموله نهاده دامی که قصد خروج از استان را داشته با رصد اطلاعاتی توقیف و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۳۰ تن نهاده دامی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد شده است، تاکید کرد: در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: مدافعان امنیت اقتصادی هیچ گونه مماشاتی با اخلالگران نظم اقتصادی نداشته و به صورت قاطع با آنان برخورد و اجازه هرگونه فعالیت غیر قانونی که مخل نظم اقتصادی باشد را از آنان سلب خواهد کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

کشف ۲۵ تن نهاده دامی قاچاق در ایلام

کشف انبار احتکار مواد خوراکی به ارزش بیش از ۱ میلیارد ریال در ایلام

کشف انبار احتکار پکیج و رادیاتور به ارزش 1 میلیارد در شهر ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار