رئیس دانشگاه لرستان مطرح کرد؛
عزیزی، گفت: حمایت از پژوهشگران، محققان و دانشجویان خلاق و طرح های دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه برای تبدیل ایده به فناوری صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 24 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک لرستان، خسرو عزیزی، در نشست مجازی با اصحاب رسانه، با اشاره به پایان نامه های تقاضا محور اظهار داشت: بسیاری از طرح های پژوهشی دانشگاه با همکاری دستگاه ها و بخشی در قالب پایان نامه تقاضا محور با همکاری دستگاه ها و بخش خصوصی انجام می شود.

رئیس دانشگاه لرستن افزود: در زمینه طرح های پژوهشی دانشگاه در زمینه خصوصی و ملی طرح هایی داریم.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه ادامه داد: حمایت از پژوهشگران، محققان و دانشجویان خلاق و طرح های دانش بنیان در این مرکز صورت می گیرد.

عزیزی بیان داشت: در راستای راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه توانستیم پژوهانه همکاران را از ۱۵۰ هزار تومان در ۹۳ به ازای هر امتیاز پژوهشی به ۳۰۰ هزار تومان برسانیم.

وی عنوان داشت: دانشجویان با راهنمایی اساتید در مرکز نوآوری کار می کنند و می توانند تمرین تبدیل ایده به فناوری را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: علمی بهتر است که تبدیل به فناوری و تجاری سازی بشود، اگر تجاری سازی نشود شاید نتواند عامل اشتغال و سرمایه گذاری شود.

عزیزی با اشاره به اینکه مرکز نوآوری ما با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم ایجاد شده است، گفت: این مرکز از امکانات خوبی برخوردار بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه جامعه محور برای رفع برخی از چالش ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار