دادستان بیله‌سوار مغان با توجه به گزارش‌ها در مورد کیفیت نان و نحوه فعالیت نانوایی‌ها در این شهرستان، به موضوع ورود کرد و از برخورد قانونی با واحدهای متخلف خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 24 February 2021

 

محسن اناری روز چهارشنبه در این زمینه گفت: پیرو گزارش‌ها مبنی بر بروز تخلف از سوی برخی نانوایی‌ها و نارضایتی مردم، هماهنگی لازم با اداره‌ها و نهادهای نظارتی در راستای ارتقای کیفیت نان در شهرستان بیله‌سوار انجام گرفت.

وی افزود: متاسفانه تخلف‌هایی مانند توزیع نزدیک به ۲.۵ تن آرد خارج از شبکه، کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه، رعایت نکردن اصول بهداشتی و پایین بودن کیفیت نان در جریان بازرسی‌ها مشاهده شد که اقدام‌های لازم برای برخورد با متخلفان در این زمینه در حال انجام است.

دادستان بیله‌سوار مغان بیان کرد: همچنین برخی نانوایان در چند روز گذشته با بارش اندکی برف در این شهرستان خودسرانه نسبت به تعطیلی نانوایی اقدام کرده بودند که به سرگردانی و نارضایتی مردم منجر شد که این واحدها شناسایی شدند و پرونده‌ای در زمینه تخلف آنان تشکیل گردید.

وی تاکید کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان بیله‌سوار به صورت مستمر و سرزده ادامه می‌یابد و با هرگونه تخلف در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.

نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در استان اردبیل فعالیت دارند.

شهرستان بیله‌سوار با جمعیت بیش از ۶۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار