«محمدرضا امیری» با تاکید بر انتخابات به عنوان ابزار تحقق مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام به خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات در شرایط فعلی کشور، رسالت مردم است.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 28 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:  «محمدرضا امیری» با تاکید بر انتخابات به عنوان ابزار تحقق مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام به خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات در شرایط فعلی کشور، رسالت مردم است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز ادامه داد: انتخابات بهار احزاب است و تشکل های سیاسی باید در این دوره در عرصه سیاسی حضور موثر و مشهود داشته باشند.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ششم را پیش رو داریم که باید با وجود بحران کرونا به تاکید مقام معظم رهبری انتخابات پرشوری برگزار کنیم.

امیری با ابراز خرسندی از برگزاری مطلوب انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان شیراز بیان کرد: خوشبختانه با مشارکت رسانه ها و مسئولان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیراز فاقد حتی یک مورد شکایت بود و صحت آن به تایید شورای نگهبان نیز رسید.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ششم اسلامی شهر و روستا شهرستان شیراز در کنار هفت کلانشهر دیگر کشور به شکل الکترونیکی برگزار خواهد شد و پس از قرار اپلیکیشن مربوط در سایت وزارت کشور، افراد با دانلود این نرم افزار و دریافت کد رهگیری و نصب آن روی گوشی های تلفن همراه خود می توانند ثبت نام کنند.

امیری اضافه کرد: به طور میانگین یک هزار و ۲۰۰ نفر برای انتخابات شورای اسلامی ششم در شهرستان شیراز ثبت نام خواهند کرد و در مجموع شهرستان شیراز ۸۸۰ شعبه اخذ رای دایر خواهد شد.

وی اعلام کرد: نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در مرکز استان فارس برای ۱۳ کرسی، در شهر جدید صدرا برای هفت کرسی، و در داریون و خان زنیان برای پنج کرسی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در ۱۳۰ روستای شهرستان شیراز نیز انتخابات این دوره شوراها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار