تابناک-رئیس اداره اصناف و‌تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ساماندهی فروش فوق العاده پایان سال با راه اندازی نمایشگاه مجازی و استقرار اصناف ارائه کننده عرضه کالا و خدمات بصورت مجازی و تلفنی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 28 February 2021


به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، یوسف ذاکری ظهر امروز در جلسه استقرار نمایشگاه اینترنتی خلیج فارس با تشکر از مجموعه اتاق اصناف به جهت راه اندازی نمایشگاه مجازی اظهارداشت: با توجه به شرایط پیش آمده در عصر کرونا و با هدف حمایت از کاسب و مصرف کنندگان فروش فوق العاده و نمایشگاه های فروش و خدمات در استان هرمزگان به صورت مجازی و تلفنی در ایام پایانی سال آغاز می گردد.

وی در ادامه با تشریح فرایند عضوگیری این سایت نمایشگاهی افزود: فروش مجازی با پیشرفت تکنولوژی توسعه یافته و به رقیبی برای کاسبی سنتی تبدیل شده است.

رئیس اداره اصناف و‌تشکل های صنفی سازمان صمت هرمزگان ادامه داد: اداره امور اصناف هرمزگان با همت و حمایت اتاق اصناف تلاش دارد تا با ساماندهی این بخش، نظارت بر عرضه کنندگان در حوزه مجازی را افزایش داده و از فعالیت افراد سوء استفاده گر و فروشگاه های فاقد مجوز جلوگیری نماید.

ذاکری با تاکید بر معرفی خدمات جدید نمایشگاه اینترنتی خلیج فارس با استفاده از ظرفیت رسانه ها خاطرنشان کرد: تبلیغات با هدف معرفی و فرهنگ سازی نمایشگاه اینترنتی در دستور کار روابط عمومی اتاق اصناف قرار داده شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی بهینه به جامعه هدف از طریق نصب بنر و انجام مصاحبه توسط نمایندگان بازار، مهمترین گام برای عملیاتی شدن این طرح است.

رئیس اداره اصناف و‌تشکل های صنفی سازمان صمت هرمزگان تصریح کرد: ثبت نام واحدهای صنفی متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی و فروش و خدمات تلفنی می توانند از تاریخ ۱۱ اسفندماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی hiasnaf.ir مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/ز509

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار