متاسفانه برخی مدیران در شهرستان دهلران بدون توجه به وظیفه ذاتی خود امورات سازمانی وخدمت رسانی به شهروندان را به حال خود رها کرده اند و نظارت کافی در این خصوص وجود ندارد که این امر سبب نارضایتی شدید شهروندان شده است
کد خبر: ۹۴۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 28 February 2021

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: چندین شب است که در ساعت های ابتدایی شب تمام معابر شهر دهلران خاموش می شوند وهیچ کسی هم پاسخگو نیست.

این خاموشی موجب گلایه شهروندان شده است و تلاش خبرنگار ما هم برای پاسخگویی مدیر اداره برق شهرستان دهلران علی رغم تماس های مکررتا تهیه این یادداشت بی پاسخ مانده است.

متاسفانه برخی مدیران در شهرستان دهلران بدون توجه به وظیفه ذاتی خود امورات سازمانی و خدمت رسانی به شهروندان را به حال خود رها کرده اند و نظارت کافی در این خصوص وجود ندارد که این امر سبب نارضایتی شدید شهروندان شده است.

آقایان مسئول ! اگر در ساعت ابتدای شب که اکثر مردم در حال خرید و تردد در سطح شهر هستند حادثه ای اتفاق و منجر به مرگ آنها در شهر شود چه پاسخی برای افکار عمومی دارید که اقدام به خاموشی معابر در اوج شلوغی بازار می کنید !

متاسفانه ضعف مدیریتی در برخی از ادارات شهرستان دهلران به جایی رسیده که حتی در جلسات هم شرکت نمی کنند که این خود اوج بی تفاوتی مدیران در راستای خدمت به مردم است که این افراد به عنوان خدمتگذار انتخاب شده اند ولی متاسفانه از شاخصه مدیریت آنها تنها استفاده از امکانات بیت المال است بس !

ماندگاری برخی مدیران و تکیه طولانی آنها بر صندلی ریاست سبب شده که قید خدمت به مردم و حل مشکلات مردم را بزنند و این احساس را دارند که ارث پدری آنها است و کسی به نحوه مدیریت آنها خرده نمی گیرد اینکه چه شخص یا اشخاصی از این مدیران حمایت می کنند ما بی اطلاع هستیم فقط این را می دانیم که افکار عمومی به شدت از ضعف مدیریت در شهرستان گلایه مند هستند.

باتوجه به اینکه مشکلات در حوزه های مختلف به خصوص سطح شهر دهلران سبب نارضایتی شهروندان شده است می طلبد فرماندار دهلران به عنوان نماینده عالی دولت به موضوع ورود کند و مدیران که امورات محوله خود را انجام نمی دهند برکنار کند چرا که مردم شهر دهلران از ابتدایی ترین حقوق شهروندی خود محروم هستند و نباید مردم محتمل هزینه مدیران ناکار آمد را پرداخت کنند.

با توجه به انباشت مشکلات در سطح شهر دهلران و تضیع حقوق شهروندی امید است دادستان به عنوان مدعی العموم به موضوعات که کاملا در سطح شهر مشهود هستند مسئولان اجرایی را احضار می كنند و خواستار توضیح درباره عملكردشان ‌شوند ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار