دبیرکل دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد گفت: فعالیت‌های کنگره در راستای محرومیت‌زدایی انجام شد و توانست گفتمان خدمت‌رسانی را در جامعه ایجاد کند.
کد خبر: ۹۴۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 01 March 2021

سردار رضا پورشمسی در نشست با خبرنگاران استان یزد به جهت ارائه گزارش فعالیت دومین کنگره ملی شهدای استان یزد ضمن قدردانی از اهالی رسانه استان یزد جهت اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های گوناگون کنگره ملی شهدای استان در سال 99 اظهار داشت: تولید محتوای خبری به خوبی با کمیت و کیفیت عالی انجام شد.

وی گفت: در کمتر رویداد و کنگره شاهد این هستیم که تمام بخش‌های رویداد خدمات و فعالیت‌های خود را در قالب نشست‌های متعدد گزارش دهند، اما در کنگره شهدای استان اقدامات ثبت و ماندگار شد و ان‌شاءالله نتایج خدمات آن سال‌ها ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: کار انقلاب با پیروز در سال 57 پایان نیافت بلکه با پیروزی انقلاب کارهای بیشتری لازم بود تا در ساختار حکومتی و دستگاه‌های کشور نگرش و رفتارها تغییر کند.

پورشمسی بیان کرد: سال‌ها از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس به ایمان و اعتقاد قلبی بنده دارم، دفاع مقدس بود که توانست تغییر نگرش و رفتاری در حاکمیت به خوبی با توجه به اهداف و آرمان‌های انقلاب انجام شود.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس گاهی ورق برمی‌گشت، فرماندهان جوان دفاع مقدس خود بر تفکر و نگرش خود تکیه داشتند و تنها فرماندهی نمی‌کردند، فرماندهان ابتدا لشکر را می‌ساختند و پس از آن عملیاتی را فرماندهی می‌کردند، با این نگرش عملیات‌های بزرگی انجام و جوانان 20 ساله پیروزی‌های پی در پی را رقم زدند.

دبیرکل کنگره ملی شهدای یزد خاطر نشان کرد: هیچ کدام از ارتش‌های منطقه هنوز بعد از 30 سال که از جنگ تحمیلی ما گذشته نمی‌توانند عملیات‌های موفقیت آمیز که توسط فرماندهان جوان و انقلابی در عملیات‌های بیت المقدس و والفجر 8 انجام شد را داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار