فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۲ سارق و ۴ مالخر حرفه ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 02 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در سطح شهرستان "بویراحمد" موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۱۲ نفر سارق و ۴ مالخر را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۶۵ فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در سطح شهرستان "بویراحمد" اعتراف و یک هزار و ۵۰۰ کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی از نوع مس، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لب تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن‌زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و ۱۶ دستگاه کارتخوان از آنان کشف و ضبط کردند.

مصطفایی در پایان با اشاره به اینکه کار‌شناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار