رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: نخستین مرحله تزریق واکسن کرونا برای پرسنل عملیاتی اورژانس شرق استان سمنان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 08 March 2021

 پرسنل عملیاتی اورژانس شاهرود واکسن کرونا دریافت کردند

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن با بیان اینکه تعدادی از پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ شاهرود علیه ویروس کرونا واکسینه شدند، تاکید کرد: نخستین مرحله تزریق واکسن کرونا برای پرسنل عملیاتی اورژانس شهرستان شاهرود آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به سهمیه بندی تعداد واکسن کرونا از طرف سازمان اورژانس کشور، اولویت تزریق واکسن برای پرسنلی که مستقیماً با آمبولانس مخصوص بیماران کرونایی مشغول ارائه خدمات بودند انجام شد و در نوبت‌های بعدی نیز پرسنل عملیاتی اولویت بندی شده و واکسینه خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین از تولد نوزاد عجول شاهرودی در آمبولانس خبر داد و گفت: در ساعت ۱:۳۰ نیمه شب امروز دوشنبه هجدهم اسفند ماه، به دنبال تماس و امداد خواهی مادر باردارِ فیروز آبادی با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس شاهرود، بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده‌ای عباس آباد به محل اعزام شد که پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای انتقال به مرکز درمانی به داخل آمبولانس منتقل شد.

چمن با بیان اینکه در حین انتقال و بعد از طی مسافت حدود ۳۰ کیلومتر، دردهای مادر باردار خبر از زایمان قریب الوقوع را می‌دهد که بلافاصله آمبولانس در کنار جاده متوقف شده و با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی تسهیل در فرایند زایمان، نوزاد پسر متولد می‌شود، ابراز کرد: مادر و نوزاد تحت مراقبت‌های درمانی، در صحت کامل به بیمارستان بهار شاهرود منتقل شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار