نوید دانایی:
تابناک سمنان: نوید دانایی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرز ۱۸ هزار بیمار نیز گذشت.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 08 March 2021

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انتخاب شد- اخبار استانها تسنیم | Tasnim

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته چهار بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

نوید دانایی تصریح کرد: از 17 لغایت 18 اسفند ماه امسال بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به‌ این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 691 نفر رسیده است .

دانایی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 18 هزار و سه مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس خاطرنشان کرد: علاوه بر این 13 هزار و 312 بیمار نیز به صورت سرپایی در شش شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

دکتر دانایی از عموم مردم استان خواست با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی ها و اجتماعات، کادر درمان استان و مدافعان سلامت را در کنترل این بیماری عالمگیر یاری دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به سه هزار و 973 نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار