در سال تحصیلی جاری
تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان ثبت شده است.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 10 March 2021

کودکان بازمانده از تحصیل و آسیب های اجتماعی در ایران | Euronews

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در محل استانداری درباره آمار بازماندگان از تحصیل و همچنین شرایطی که کرونا برای جامعه پدید آورده است، بیان کرد: اجرای دقیق ساز و کارهای مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب اردیبهشت ۹۹ در انسداد مبادی بی‌سوادی و بازماندگان تحصیلی همراهی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی بیان کرد: باوجود اینکه نرخ بازماندگی از تحصیل در استان پایین است اما باید برای بازگرداندن دانش آموزان جامانده از تحصیل به امر آموزش و پرورش اقدام شود.

محمد دستورانی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان سمنان سمنان ثبت شد، افزود: براساس ارزیابی‌های انجام شده در مجموع کل مقاطع تحصیلی، ۷۵۷ دانش آموز از تحصیل جا ماندند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه تجلیل از معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم در سال آینده در دستور کار است و از هم‌اکنون به فکر انجام مقدمات اجرای باشکوه این آئین هستیم، بیان کرد: برای برگزاری آئین گرامیداشت روز معلم، اعتباراتی نیاز است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تخصیص اعتبار مدنظر کمک حال آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار