مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۴۰ فرد گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 13 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده افزود: با بارش برف و وقوع کولاک در محور شهرستان های چالدران،اشنویه،تکاب،مهاباد و نقده، تعداد ۱۱۱ خودروی گرفتار شده به همراه ۳۴۰ سرنشین گرفتار در کولاک و برف توسط نیروهای اهلال احمر امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۷۰ خودرو به همراه ۷۰ خانوار و ۲۱۰ سرنشین مربوط به شهرستان چالدران بوده که بیشترین امدادرسانی را تیم امدادی در این محور  انجام داده است‌.

جعفرزاده همچنین از امداد رسانی به ۵ نفر از افراد حادثه دیده در محور مهاباد  در خبر داد و گفت: ۵ نفر از افراد یک خودرو که در برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی جمعیت در پایگاه امدادی کله کاوی اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در ادامه افزود: در این عملیات برف و کولاک ۸ تیم عملیاتی در سطح استان شرکت داشته و ۴ دستگاه آمبولانس نیز در این کمک رسانی ها بکار گرفته شد.

جعفرزاده با اشاره به توزیع اقلام غذایی به برخی از افراد گرفتار در برف، یادآور شد: در این عملیات ۷۲ بسته جیره غذایی اضطرار ی نیز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث موارد را از طریق تلفن ۱۱۲ اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار