مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: جاده شاهرود به آزادشهر از محور خوش ییلاق، که ساعاتی پیش بازگشایی شده بود، به علت وزش باد شدید و کولاک بار دیگر مسدود شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵ 14 March 2021

کولاک و بوران محور شاهرود به آزادشهر را بار دیگر مسدود کرد

 

به گزارش تابناک سمنان امیر عمیدی افزود: جاده خوش ییلاق در محور شاهرود به آزادشهر،محور ارتباطی شرق استان سمنان با گلستان که با تلاش کارکنان راهداری ساعاتی پیش بازگشایی شده بود، به دلیل وزش باد شدید، کولاک و کاهش میدان دید رانندگان برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی تا اطلاع ثانوی بسته شد.

وی با بیان اینکه محور توسکستان جاده شاهرود به گرگان هم به رغم تلاش کارکنان حوزه راه هنوز بسته است، تصریح کرد: کارکنان راهداری شاهرود در تلاش هستند تا با برف‌روبی و نمک‌پاشی این مسیرها راه را  برای عبور و مرور امن مردم آماده کنند.

عمیدی با بیان اینکه مسافران پیش از حرکت اطلاعات مربوط به مسیر مورد نظر خود را با شماره گیری ۱۴۱ جویا شوند، اظهار داشت: رانندگان قبل از حرکت از سلامت خودرو و همراه داشتن  وسایل گرمایشی ، لباس مناسب و خوراکی کافی  اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از رانندگان خواست در طول مسیرهای تردد با پلیس راهور و راهداران مستقر در محورها برای جلوگیری و کاهش  بروز حوادث و سوانح  همکاری کنند.

جاده شاهرود به آزادشهر گلستان حدود ۱۲۰ کیلومتر است که از گردنه خوش ییلاق می گذرد.

همچنین راه شاهرود - گرگان نیز که از مسیر توسکستان عبور می کند ،۱۱۰ کیلومتر است.

شهرستان شاهرود از سه مسیر خوش ییلاق، توسکستان و اولنگ به استان گلستان راه دارد که هم اکنون تردد از دو مسیر اولنگ و خوش ییلاق غیر ممکن است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار