مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۹۹ حادثه‌دیده در طرح ملی امداد و نجات زمستانه خبرداد.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 14 March 2021

 

عزت‌الله ضربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: در طرح زمستانه که از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه اجرا شد به ۱۸۷ نفر در برف و کولاک، ۱۷۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۶ نفر در حوادث شهری، هشت نفر در ریزش آوار، ۶ نفر در حوادث کوهستان، ۲ نفر در حوادث خدمات حضوری و یک نفر درحوادث صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شده است.

ضربی با بیان اینکه به ۹۶ فقره حادثه در این طرح امدادرسانی شده است، ادامه داد: ۵۴ فقره حوادث جاده‌ای، ۲۹ فقره برف و کولاک، سه فقره ریزش آوار، ۲ فقره حوادث کوهستان، ۲ فقره حوادث خدمات حضوری، ۲ فقره حوادث شهری، یک فقره آتش‌سوزی جنگل و مرتع، یک فقره زلزله، ، یک فقره خدمات مناسبتی و یک فقره حوادث صنعتی و کارگاهی این حوادث را تشکیل می‌دهند.

او با بیان اینکه این حوادث ۱۴۵ نفر مصدوم داشته است، اظهارکرد: ۲۷ نفر از مصدومان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده و چهار نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این طرح ۱۱۵ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اعزام شدند، تصریح کرد: ۴۸۰ نفر روز نیروی عملیاتی با بکارگیری ۱۷۸ دستگاه روز خودرو در ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی استان به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

او افزود: در این مدت ۳۸ نفر در حوادث برف و کولاک اسکان اضطراری داده شدند و ۳۵ بسته غذایی نیز توسط این جمعیت در بین حادثه‌دیدگان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار