معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی در مناطق حاشیه شهر مشهد از مهمترین طرح‌های فعلی است.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 14 March 2021

به گزارش تابناک رضوی، شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در سی‌و‌سومین اجلاس رسمی شورای اسلامی خراسان رضوی و در مورد مرمت قنات‌های استان، گفت: از جمله درخواست‌های شورای استان می‌توان به طرح‌های جامع و هادی شهرها و روستاها اشاره کرد که از موضوعات اساسی بوده و روند آمدن پرونده‌های طرح به کمیسیون ماده پنج طولانی نیز شده است که امیدواریم این روند تسریع شده و بعد از ثبت و تایید در دستور کار شورای استان قرار گرفته و شاهد اقدامات مفید آن هم باشیم.

وی بیان داشت: برای خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌ها اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال اختصاص یافته است و حدود ۵ هزار میلیارد از بودجه عمرانی استان از دستگاه‌های اجرایی نیز جذب نشده است و همچنین شورای استان موظف است براساس وظایف خود موانع مربوطه را بررسی و چالش‌ها را مرتفع کند و راه‌های مواصلاتی نیز با اندک باران و برف به مشکل بر می‌خورد.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان رضوی نیز اظهار داشت: اجرای طرح بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز از مهمترین برنامه‌های فعلی ما است.

سید کمال‌الدین میرجعفریان گفت: در استان چیزی در حدود ۲۳۰ روستا با تانکر آب‌رسانی ‌می‌شوند و همچنین با هماهنگی استانداری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مجوز کمیسیون ماده ۵۶ گرفته شده است.

وی در رابطه با اثرپذیری نقش شورا‌ها در توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اظهار کرد: درخت انقلاب به برکت خون شهدا ۴۲ ساله شده است و ابراز امیدواری کرد ادامه دهنده خوبی در مسیر راه پرافتخار شهدا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار