تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی بیش از ۲۰۰ راهدار و اکیپ راهداری در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل راه بیش از ۵۶۰ روستا بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 14 March 2021

کلیم الله وثوقی با بیان اینکه راه ۱۰۰ روستا در شهرستان‌های گرمی، خلخال، کوثر، اردبیل، مشگین شهر و نیر همچنان مسدود است اظهار کرد: امیدواریم با تلاش و همت راهداران بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی راه‌های مواصلاتی استان اردبیل را بازگشایی کنیم.
وی در ادامه از بازگشایی کامل جاده‌های مواصلاتی ۵۶۰ روستا در استان اردبیل خبر داد و افزود: با فعالیت شبانه روزی ۸۰ اکیپ راهداری در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن میر‌ها با زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی در جریان عادی می‌باشد.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در ادامه به تشریح روند برف روبی در هریک از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل پرداخت و افزود: جهت انجام عملیات برف روبی تا کنون بیش از ۲۸ هزار تن مخلوط شن و نمک استفاده شده و در این عملیات ۲۰۱ نفر راهدار با به کارگیری ۱۱۷ دستگاه و ماشین آلات پیشرفته راهداری ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را برف روبی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار