تابناک- مریم پاسالار گفت: بر خود لازم می‌دانم تشکرات صمیمانه خود را نثار همشهریان رشید و هوشیار و عظیم الشأن بندرعباس که با لطف و عنایت بسیار بنده را به ششمین انتخابات شورای شهر دعوت نمودند و بنده را همچنان لایق نمایندگی خود میدادند تشکر و قدردانی خود را از صمیم قلب ابراز نمایم .
کد خبر: ۹۴۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 16 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک در هرمزگان، مریم پاسالار فعال رسانه‌ای استان هرمزگان با اشاره به اینکه امسال در رقابت انتخابات ۱۴۰۰ حضورنخواهم یافت ودر سنگری دیگر در حال خدمتگذاری هستم، اظهارداشت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات در این دوره سعی بر فعالیت در راستای تحقق این مهم دارم.

 

 

وی با بیان اینکه انتخابات امسال در برهه حساسی قرار دارد و دشمنان شدیدتر از گذشته با وارد کردن هجمه‌ها سعی بر کاهش مشارکت مردم دارند، افزود: باید گروه‌ها و حزب های مختلف با اتحاد برای برهم زدن این برنامه ریزی های دشمن تلاش کنیم.

 

این فعال رسانه‌ای استان هرمزگان با اشاره به اینکه انتخاب اصلح نکته مهم و کلیدی در انتخابات است، بیان کرد: هرکسی در هرجایگاهی است باید برای معرفی فرد اصلح کمک کنند و افرادی نماینده مردم باشند که نه بر حسب دستور افراد خاص و بفکر منافع شخصی باشند بلکه بر حسب تکلیف و برای رضای خدا و خدمتگزار مردم باشند .

 

پاسالار با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش تاثیر گذاری در این راستا دارند، تصریح کرد: امیدواریم با انجام فعالیت رسانه‌ای بتوانیم گامی در راستای معرفی افراد اصلح به جامعه برداریم.

 

وی گفت: امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانم خدمتگزاری امین باشم و لطف و زحمات یکایک عزیزان را با امانتداری و درستکاری در جایگاهی جبران نمایم.

 

مریم پاسالار کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دشتستان دارای دکترای کشاورزی-زراعت و در حوزه مسئولیت مشاورفضای سبزشهرداربندرعباس، مشاورمدیرعامل سازمان فضای سبزشهرداری بندرعباس، مشاوراموربانوان سازمان فضای سبزشهرداری بندرعباس، مدیرروابط عمومی شورای اسلامی شهربندرعباس، سرپرست اداره برنامه ریزی وتوسعه فضای سبز شهرداری بندرعباس کارشناس ضابط خاص دادگستری(ماده 7قانون حفظ وگسترش فضای سبز)، مدیرروابط عمومی دارنده گواهینامه ی مهارت حرفه ای با استاندارد اروپایی ESCO، دبیر کانون پدران آسمانی شاهد در شهرستان بندرعباس ، مسئول گروه طرح آمارگیری هزینه درآمد در خانوار شهری و روستایی استانداری هرمزگان در کارنامه خود دارد.

 

در حوزه ورزشی نیز نائب رئیس بانوان هیات ووشو استان هرمزگان، مشاور مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان هرمزگان، مدیر روابط عمومی هیات بدمینتون استان هرمزگان، مسئول کمیته ورزش روزانه هیات همگانی استان هرمزگان و عضوهیات کوهنوردی دانشگاه شیراز در کارنامه خود دارد.

 

وی همچنین در حوزه رسانه‌ای نیز فعال است و مدیرمسئول تابناک هرمزگان، سردبیرتابناک بوشهر، قائم مقام وسردبیر هفته نامه جنوب ایران هرمزگان، سردبیر هفته نامه ساحل صدف هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار